Flying mountains Oy - We Make You Fly
Menestyvä yritys tarvitsee aina onnistunutta myyntiä ja toimivia prosesseja yrityksen sisällä. Ajanmukaiset CRM- , tietojenhalinta- ja projektityökalut mahdollistaa liikeideasi onnistumisen.
CRM - Customer Relationship Management - HupSpot
Mihin tarvitaan toimiva CRM -järjestelmä? Kaikkeen mikä liittyy asiakkaisiin myynnillisesti.
Ammattitaitoinen myynti tarvitsee ammattilaisen työkalut:
- asiakaskortit
- puhelujen teko (soittojärjestelmä)
- puhelujen muistiinpanot
- asiakaskohtaiset muistiinpanot
- asiakaskohtaiset tehtävälistat
- sähköpostien lähettämisen
- asiakaskohtainen budjetointi
- myynnin seurannan
- jne.
Toimiva CRM -järjestelmä huolehtii näistä kaikista toiminnoista.
Tarjoamme asiakkailleen HupSpot:in CRM -järjestelmää:
Palveluumme kuuluu järjestelmän avaus ja sekä sinulle että ryhmällesi käyttkoulutuksen.
alk. 500€ alv. 0%
Alkaen hinta sisältää enintään viidelle (5) henkilölle avattava järjestelmä ja heidän koulutuksen (lähikoulutus max. 4h) ja puhelin tuki viidelle henkilölle ensimmäisen kuusi (6) kuukautta. Lisähenkilöistä veloitetaan 75€/henk. alv. 0%.
Tietojenhallintaan - Confluence - toimivat työkalut
Jokaisella yrityksellä on sisäiseen ja ulkoiseen vistintään tarkoittettuja tiedostoja sekä erilaisia tehtävälistoja.
Kuinka pitää kaikille työntekijöille ajantasaiset:
- projektiseuranta
- sähköpostiteksti pohjat
- myyntiesitteet
- sisäiset tiedotteet
- ulkoiset tiedotteet
- eri dokumentit
- tehtävälistat ja niiden seuranta
- raportointi työkalut
- jne.
Atlanssian Confluence -ohjelmisto huolehtii yrityksesi tietohallinosta.
Rakennamme asiakkaillemme heille sopivan kokonaisuuden:
Palveluun kuuluu järjestelmän avaus, yrtiyskohtaisen kokonaisuuden rakentaminen ja käyttökoulutus.
alk. 500€ alv. 0%
Alkaen hinta sisältää enintään viidelle (5) henkilölle avattava järjestelmä ja heidän koulutuksen (lähikoulutus max. 4h) ja puhelin tuki viidelle henkilölle ensimmäisen kuusi (6) kuukautta. Lisähenkilöistä veloitetaan 75€/henk. alv. 0%.
Huoltokanava - kiinteistöhuollon ja pienremonttien työkalu
Toimiva ja pitkälle automatisoitu työkalu kiinteistöhuollon ja yleisen liikkuvan työhön, jolla hallinnoit töitäsi.
Huoltokanava-ohjelmistolla tehostat työnteko ja viestintää:
- työjono ja töiden hallinta
- selkeä tilannekuva
- viestintä asiakkaille ja asukkaille
- valokuvien välitys
- työajan ja tarvikkeiden kirjaukset
- LVI-tukkujen LVISNET-integraatio
- laskutusintegraatio taloushallintoon
- helppokäyttöinen mobiiliappi
- mittarilenta, asukasrekisterit jne.
Huoltokanavalla tarjotat parempaa palvelua ja säästät samalla aikaasi.
Tarjoamme asiakkaillemme Huoltokanava-ohjelmistoa:
Palveluun kuuluu käyttöönotto, koulutus koko henkilökunnalle ja mahdollisten asiakastietojen siirto.
alk. 75€/kk alv. 0%
Alkaen hinta sisältää enintään viisi (5) huoltokohdetta (kiinteistöä) huoltoyhtiöille suunnatussa ratkaisussa. LVIS-alalle suunnattu ratkaisu on kiinteähintainen välillä 140€/kk – 250€/kk riippuen käyttäjien lukumäärästä. Hinnat ovat alv. 0%.