fm_logo_blue
crm-01

Flying mountains Oy - We Make You Fly

Menestyvä yritys tarvitsee aina onnistunutta myyntiä ja toimivia prosesseja yrityksen sisällä. Ajanmukaiset CRM- , tietojenhalinta- ja projektityökalut mahdollistaa liikeideasi onnistumisen.

CRM - Customer Relationship Management - HupSpot

Mihin tarvitaan toimiva CRM -järjestelmä? Kaikkeen mikä liittyy asiakkaisiin myynnillisesti.

Ammattitaitoinen myynti tarvitsee ammattilaisen työkalut:

- asiakaskortit
- puhelujen teko (soittojärjestelmä)
- puhelujen muistiinpanot
- asiakaskohtaiset muistiinpanot
- asiakaskohtaiset tehtävälistat
- sähköpostien lähettämisen

- asiakaskohtainen budjetointi
- myynnin seurannan
- jne.

Toimiva CRM -järjestelmä huolehtii näistä kaikista toiminnoista.

Tarjoamme asiakkailleen HupSpot:in CRM -järjestelmää:

Palveluumme kuuluu järjestelmän avaus ja sekä sinulle että ryhmällesi käyttkoulutuksen.

alk. 500€ alv. 0%

Alkaen hinta sisältää enintään viidelle (5) henkilölle avattava järjestelmä ja heidän koulutuksen (lähikoulutus max. 4h) ja puhelin tuki viidelle henkilölle ensimmäisen kuusi (6) kuukautta. Lisähenkilöistä veloitetaan 75€/henk. alv. 0%.

Tietojenhallintaan - Confluence - toimivat työkalut

Jokaisella yrityksellä on sisäiseen ja ulkoiseen vistintään tarkoittettuja tiedostoja sekä erilaisia tehtävälistoja.

Kuinka pitää kaikille työntekijöille ajantasaiset:

- projektiseuranta
- sähköpostiteksti pohjat
- myyntiesitteet
- sisäiset tiedotteet
- ulkoiset tiedotteet
- eri dokumentit
- tehtävälistat ja niiden seuranta
- raportointi työkalut
- jne.


Atlanssian Confluence -ohjelmisto huolehtii yrityksesi tietohallinosta.

Rakennamme asiakkaillemme heille sopivan kokonaisuuden:

Palveluun kuuluu järjestelmän avaus, yrtiyskohtaisen kokonaisuuden rakentaminen ja käyttökoulutus.

alk. 500€ alv. 0%

Alkaen hinta sisältää enintään viidelle (5) henkilölle avattava järjestelmä ja heidän koulutuksen (lähikoulutus max. 4h) ja puhelin tuki viidelle henkilölle ensimmäisen kuusi (6) kuukautta. Lisähenkilöistä veloitetaan 75€/henk. alv. 0%.

Huoltokanava - kiinteistöhuollon ja pienremonttien työkalu

Toimiva ja pitkälle automatisoitu työkalu kiinteistöhuollon ja yleisen liikkuvan työhön, jolla hallinnoit töitäsi.

Huoltokanava-ohjelmistolla tehostat työnteko ja viestintää:

- työjono ja töiden hallinta
- selkeä tilannekuva
- viestintä asiakkaille ja asukkaille
- valokuvien välitys
- työajan ja tarvikkeiden kirjaukset
- LVI-tukkujen LVISNET-integraatio
- laskutusintegraatio taloushallintoon
- helppokäyttöinen mobiiliappi
- mittarilenta, asukasrekisterit jne.


Huoltokanavalla tarjotat parempaa palvelua ja säästät samalla aikaasi.

Tarjoamme asiakkaillemme Huoltokanava-ohjelmistoa:

Palveluun kuuluu käyttöönotto, koulutus koko henkilökunnalle ja mahdollisten asiakastietojen siirto.

alk. 75€/kk alv. 0%

Alkaen hinta sisältää enintään viisi (5) huoltokohdetta (kiinteistöä) huoltoyhtiöille suunnatussa ratkaisussa. LVIS-alalle suunnattu ratkaisu on kiinteähintainen välillä 140€/kk – 250€/kk riippuen käyttäjien lukumäärästä. Hinnat ovat alv. 0%.

Me ratkaisemme yrityksesi sisäisen toimivuuden kokonaisvaltaisesti - tavalla jolla on kauaskantoiset seuraukset.

Pannaan se pakettiin eli selkeä palvelu konsepti ja hinta

 

 

Tarvitsetko räätälöintiä?

Teemme aina asiakkaan tarpeiden mukaisia ratkaisuja - kerro tarpeesi meille ja keskustellaan mitä pystymme tekemään.

Ota yhteyttä

Kysy lisää palveluistamme

Palvelemme

arkisin 8:30 – 17:30

Osoite

Sinikalliontie 7 krs 3, 02630 Espoo

Puhelin

045 78749208

Sähköposti

@flyingmountains.fi

Lähetä viesti